sobota, 20 czerwca 2015

Filmy - top tygodnia

Witam wszystkich po dość długiej przerwie. Na szczęście już koniec roku i będzie o wiele więcej czasu, żeby spokojnie siąść przy komputerze i coś napisać... :)
Myślałam nad tym jak zacząć ubogacać bloga i wpadłam na pomysł dodawania co tydzień mojego TOP FILMÓW TYGODNIA. Będę podawała parę filmów, które akurat przypadły mi do gustu podczas oglądania w tygodniu, i z którymi chciałabym się z Wami podzielić.





Oto moje top 5 tego tygodnia:

1. PAMIĘTNIK

Stary mężczyzna czyta chorej na Alzheimera kobiecie pamiętnik opisujący historię miłości dziewczyny z zamożnego domu i ubogiego pracownika tartaku. 

Polecam osobą, które lubią filmy o miłości. Mi osobiście strasznie się podobał. Jest niesamowicie wzruszający, opisujący prawdziwą i przepiękną miłości dwojga ludzi :)




2. DZIEŃ Z ŻYCIA BLONDYNKI

Marząca o karierze prezenterki TV Meghan bez telefonu i dokumentów, ubrana jedynie z skąpą sukienkę, przemierza przedmieścia LA.

Ogólnie pisząc, film głupkowaty, ale bardzo fajny do odstresowania się. Zazwyczaj komedie tego typu są denne, ale ta mimo wszystko jest całkiem ok :)



3. PIŁA I

Adam budzi się przykuty do zardzewiałej rury w piwnicy. Zdaje sobie sprawę, że jest uczestnikiem krwawej gry pewnego szaleńca.

Polecam raczej tym co lubią horrory :p Dopiero zaczęłam oglądać serie, ale jak na razie pierwsza część bardzo mi się podoba. Trzyma w napięciu do końca i trochę się bałam hehe :)




4. SZEFOWIE WROGOWIE 2

Nick, Dale i Kurt chcą założyć własny biznes, ale sprytny inwestor niweczy ich plany. Zdesperowani planują porwanie syna przedsiębiorcy, by odzyskać kontrolę nad firmą.

Moim zdaniem część pierwsza była o wiele lepsza, ale ta też jest nawet ok :) Przyjemny film na zrelaksowanie się po ciężkiej pracy.




5. KOCHAM CIĘ, BETH COOPER

Denis, podczas oficjalnej mowy pożegnalnej w liceum, przy wszystkich uczniach wyznaje miłość najpopularniejszej dziewczynie - Beth Cooper.

Film typowo nastolatkowy. W sumie fabuła niczym nie różniąca się od innych tego typu "nastolatkowych" historii, ale na zabicie nudy można zerknąć :) 







Avicii - Feeling Good


                                                                                                                                                      Piggy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz